2025-2026 AURREMATRIKULAZIOA

Aurre matrikula epea:

Ate irekiak: Otsailak 18 eta 19an, 9:30ean

Informazio bilera: Otsailaren 25ean, 15:30ean

Hitzordu pertsonalizatua hartzeko aukera eskolara deituz edo idatziz.

Noiz eta nola egin inskripzioak?

Martxoaren 17tik 21era, astelehenetik ostiralera

Eskaera telematikoa 

Ahal dela, eskabideak modu telematikoan aurkeztuko dira, honako hauen bidez:

  • Izapide-fitxa, non prozesuari buruzko informazio guztia dagoen.Ostegunean, martxoak 13, izango da erabilgarri.
  • Educaren Ataria, honako hauen bidez sartzen dena:

Eskaera presentziala 

Era berean, hautatutako aukeretan adierazitako edozein ikastetxetan aurkeztu ahal izango dira eskaerak, eskatzaileek baliozkotzeko arazoak izanez gero,  kastetxeak haren izenean izapidea egin dezan, dagokion baimena eta guzti.

Honako agiriak prest izan beharko dituzue: 

  • Educa bidezko partehartze eskaera edo orrialde fisikoa beteta eta bi tutoreek sinatuta.

  • Derrigorrez honako dokumentuak: 

    • Familia liburuaren kopia edo familia lotura erakusten duen agiria.

    • Errolda agiria: ikaslea agertzeaz gain bere familiako kideren bat ere agertu beharko da.

    • Mediku txartelaren kopia.

    • Jasotako txertoen agiriaren kopia.

    • Familiakoen NANak

  • Aukerako dokumentazioa puntuazioa lortzeko

    • Errenta aitorpena

    • Lanaren edo etxearen gertutasun agiriak




El plazo de prematrícula es del 17 de Marzo al 21 de Marzo.

Puertas abiertas: 18 y 19 de Febrero a las 9:30

Reunión informativa: 25 Febrero a las 15:30

Citas personalizadas llamando o escribiendo a la escuela

¿Cuándo y cómo realizar las inscripciones?

Del lunes 17 al viernes 21 de marzo

Solicitud telemática

La presentación de solicitudes se realizará preferentemente de forma telemática a través de:

  • La ficha de trámite, en la que se encuentra toda la información relativa al proceso. Estará habilitada el jueves, 13 de marzo.
  • El Portal de Educa, al que se accede por medio de:

Solicitud presencial

La tramitación de las solicitudes podrá realizarse además en cualquiera de los centros elegidos en las opciones para que, ante las posibles dificultades de autenticación de las personas solicitantes, el centro las tramite en su nombre con la correspondiente autorización.


Esta es la documentación a presentar: 

  • Solicitud de participación a través de Educa, o solicitud impresa rellenada y firmada por los tutores legales.

  • La siguiente documentación obligatoria:

    • Copia del libro de familia que acredite el vínculo familiar.

    • Certificado de empadronamiento en el que figuren el alumno o alumna y al menos uno de los progenitores o tutores legales.

    • Copia de la tarjeta médica.

    • Copia de la cartilla de vacunación.

    • DNI familias

  • Documentación para baremar puntos optativa:

    • Declaración de la renta.

    • Proximidad lineal de trabajo o vivienda.